النصر عربستان بیخیال پرسپولیس نمی گردد؛ دادگاه تازه 1 شهریور!

به گزارش وبلاگ سال آرامش، خبرنگاران: در شرایطی که فصل تازه لیگ قهرمانان آسیا به مرحله حذفی رسیده و هر دو تیم النصر و پرسپولیس در این مرحله از رقابت ها حضور دارند، باشگاه سعودی هنوز پیگیر شکایتی است که فصل پیش از باشگاه پرسپولیس نموده است.

النصر عربستان بیخیال پرسپولیس نمی گردد؛ دادگاه تازه 1 شهریور!

به گزارش وبلاگ سال آرامش، در لیگ قهرمانان فصل گذشته پرسپولیس پیروز به شکست النصر عربستان شد، ولی این تیم سعودی بعد از بازی با طرح ادعایی که بعدا اسم شد از داخل ایران به دستشان رسیده، به کمیته انضباطی AFC شکایت برد که پرسپولیس در جذب بازیکن تخلف نموده و باید نتیجه ملاقات مذکور به سود این تیم عربستانی تغییر کند.

کنفدراسیون فوتبال آسیا هم پس از آنالیز دفاعیات پرسپولیس به این نتیجه رسید که تخلفی صورت نگرفته و اعتراض باشگاه النصر را رد کرد. این تیم سعودی، اما بیخال پرسپولیس نشده و با طرح شکایت در دادگاه عالی ورزش، CAS، همچنان روی موضعش پافشاری می نماید.

اینبار تفاوت در این است که النصری ها نه تنها از باشگاه پرسپولیس بلکه از کمیته انضباطی AFC هم به دادگاه عالی ورزش شکایت نموده اند. حالا، اما خبر رسیده قرار است 23 آگوست مصادف با اول شهریور این دادگاه برگزار گردد تا ادعای تیم عربستانی مبنی بر تخلف باشگاه پرسپولیس مورد ارزیابی قرار بگیرد.

منبع: فرارو

به "النصر عربستان بیخیال پرسپولیس نمی گردد؛ دادگاه تازه 1 شهریور!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "النصر عربستان بیخیال پرسپولیس نمی گردد؛ دادگاه تازه 1 شهریور!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید