5 هزار متر خط کشی معابر در طرح استقبال از مهر

به گزارش وبلاگ سال آرامش، همزمان با فرا رسیدن فصل پاییز و ماه مهر وبرای کاهش تصادفات و بعلاوه ایجاد و نظم و امنیت ترافیکی بیش از 5هزار متر از معابر منطقه 10 خط کشی شدند.

5 هزار متر خط کشی معابر در طرح استقبال از مهر

به گزارش وبلاگ سال آرامش ، سرپرست معاونت حمل ونقل و ترافیک منطقه 10 با اعلام این خبر گفت : همزمان با اجرای طرح استقبال از مهر برای خدمت رسانی به شهروندان و فراهم کردن فضای ایمن ترافیکی عملیات خط کشی محوری به طول 5490 متر، خط کشی گذر عابرپیاده به مقدار 1324 متر و 26 عدد کلمه اجرا شد.

محمد اسمعیل ریاضی در باره دیگر اقدامات صورت گرفته از سوی این معاونت اضافه کرد : تعویض، بازسازی، جمع آوری و نصب بیش از 44 تابلوی اسامی خیابان، انتظامی، خطرنما، شورون و هشداری و نصب، جمع آوری و تعویض 16 عدد از تجهیزات ترافیکی و رسیدگی و بازسازی 55 عدد ایستگاه های اتوبوس معمولی، BRT و تاکسی از دیگر اقدامات صورت گرفته برای ساماندهی اوضاع ترافیکی بود.

برگزاری دوره های آموزشی ویژه رانندگان حمل ونقل عمومی، ایمنی عبور و مرور عابران پیاده و آموزش استفاده از سرویس مدارس ویژه دانش آموزان بخشی از دوره های آموزشی در این طرح بوده است که ریاضی به آن اشاره نمود.

او در خاتمه اضافه کرد: آماده سازی بوستان ترافیک برای استقبال دانش آموزان در سال تازه تحصیلی شامل ترمیم طرح های ترافیکی روی دیواره ها، رنگ آمیزی نیمکت ها و برطرف معایب آبراه های اطراف محوطه و بعلاوه نظافت و شستشوی دوچرخه ها از دیگر اقدامات طرح استقبال از مهر سال1401 است.

منبع: همشهری آنلاین

به "5 هزار متر خط کشی معابر در طرح استقبال از مهر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "5 هزار متر خط کشی معابر در طرح استقبال از مهر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید