پوسترهای ایرانی جاتا و تاپ رزا رونمایی شد

به گزارش وبلاگ سال آرامش، خبرنگاران : پوسترهای ایرانی نمایشگاه های تاپ رزای فرانسه وجاتای ژاپن رونمایی شد.

پوسترهای ایرانی جاتا و تاپ رزا رونمایی شد

به گزارش وبلاگ سال آرامش ، مجری برگزاری این رویداد با اعلام این خبر گفت:آیین رونمایی پوسترهای نمایشگاه های بین المللی گردشگری تاپ رزا فرانسه و جاتا ژاپن درنمایشگاه گردشگری کیش انجام شد.

طیبه محمد اضافه کرد:در این پوسترها از نمادهای ایرانی و اسلامی که معرف نام شایسته ایران در جهان هستند بهره گرفته شده است.

وی اضافه کرد:در ایین رونمایی این پوسترها از حضور نمادین اقوام و لباس های ایرانی بهره گرفته شد.

محمد اظهارداشت:سال جاری با حمایت ها و همراهی مدیرعامل شرکت مادر تخصص توسعه ایرانگردی و جهانگردی،برنامه ریزی مناسبی برای حضور موثر درنمایشگاه های مهم و معتبر گردشگری جهان،تدارک دیده شده است.به گفته مدیر عامل شرکت مادر تخصصی توسعه ایرانگردی و جهانگردی حضور ایران در این نمایشگاه ها، با هدف تقویت دیپلماسی فرهنگی و توسعه روابط گردشگری انجام خواهد شد.

روح الله حسین زاده در نشست خبری این دو نمایشگاه گفته بود ایران میخواهد در این دو رویداد درراستای نمایش تمدن ایرانی، پیوند فرهنگ های خرد و حفظ آن در اقلیم جغرافیایی، نمایش توانمندی های ایران در حوزه گردشگریو نمایش میراث فرهنگی ملموس و ایجاد بستری برای خودنمایی میراث فرهنگی ناملموس گام بردارد.نمایشگاه بین المللی گردشگری جاتا ژاپن 31 شهریور تا 3 مهرماه درتوکیو ژاپن و نمایشگاه تاپ ریزا پاریس 29 تا 31 شهریور 1401 در پاریس برگزار می گردد.

منبع: توریسم آنلاین

به "پوسترهای ایرانی جاتا و تاپ رزا رونمایی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پوسترهای ایرانی جاتا و تاپ رزا رونمایی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید