نوروز 1400، تجربه سفری لاکچری در کیش

به گزارش وبلاگ سال آرامش، جزیره کیش جزء پرطرفدارترین مقاصد گردشگری ایران است به طوری که سالانه بیش از یک میلیون نفر به آن سفر می نمایند و از منظره ها زیبای کیش لذت می برند.

نوروز 1400، تجربه سفری لاکچری در کیش

جزیره کیش پر از هتل هایی است که بسیار زیبا و مجلل هستند و به راحتی می توانند رفاه و آسایش را برای مهمانان به ارمغان بیاورند. هتل های کیش به علت گردشگری و توریستی بودن این جزیره جزء برترین ها محسوب می شوند. هتل های 5 ستاره زیادی در کیش ساخته شده است. هتل دریایی ترنج، هتل داریوش، هتل پانوراما، هتل ویدا و ... جزء هتل های پرطرفدار در کیش هستند.

این جزیره زیبا با اینکه وسعت زیادی ندارد اما از هواداران زیادی برخوردار است و پر از مجذوب کنندهیت هایی است که دیدن از آنها می تواند خاطرات خوبی را در فکر گردشگران بسازد. به جرات می توان گفت کیش یکی از برترین جزیره های گردشگری ایران محسوب می گردد.

عید نوروز برترین زمان برای سفر به جزیره کیش است چون شرایط آب و هوایی مساعدی براین جزیره حاکم است و برنامه های فوق العاده ای در آن برگزار می گردد. تنها مسئله ای که ممکن است مطرح باشد رزرو به موقع هتل های کیش است که پیشنهاد می گردد از همان ابتدای بهمن ماه برنامه ریزی گردد. تا بتوانید نوروز 1400 تجربه سفری لاچری به کیش را بدون دغدغه به دست آورید.

تنها مسئله ای که ممکن است نگرانی ایجاد کند (covid-19)کرونا ویروس است که اگر شما برای رزور هتل های خود به وسیله ایران هتل آنلاین اقدام کنید در صورت لغو پروازها به صورت رایگان هتل خود را میتوانید کنسل کنید.

جزیره کیش دارای هتل های لاکچری فراوانی است که با شناخت هریک از آن ها میتوانید انتخاب خوبی داشته باشید.

معرفی هتل ترنج کیش - تنها هتل ساحلی کیش

هتل ترنج کیش (/هتل-ترنج/https://www.iranhotelonline.com/kish-hotels) به نام یکی از برترین هتل های این جزیره در سال 1394 در دو فاز دریایی و ساحلی آغاز به کار نموده است.

تجربه سفری لاکچری با هتل ترنج کیش با وجود بالکن های اختصاصی و کف شیشه ای اتاق ها به راحتی امکان پذیر است

. تصور کنید در بالکن یکی از اتاق های هتل ترنج نشسته اید و چشم انداز زیبای غروب خورشید را دیدن می کنید یا از چهره نیلگون دریا لذت می برید. آرامشی که در این لحظات به دست می آورید توصیف ناپذیر است و رویای هر مسافری در یک سفر لاکچری است.

حال تصور کنید بر کف شیشه ای یکی از اتاق های هتل ترنج در حالی قدم می زنید که آبزیان دریایی از زیر پایتان عبور می کنند و شما را به وجد می آورند. چنین تجربه ای را در کمتر جایی از جهان می توانید به دست آورید.

هتل ترنج کیش حدودا 100 واحد اقامتی شامل ویلا و سوئیت دارد که به وسیله راستای به طول یک کیلومتر به یکدیگر متصل می شوند. ماشین هایی برای رفت و آمد در این راستا یک کیلومتری در نظر گرفته شده که با سوار شدن بر آنها می توانید به ساحل دریا برسید و از محیط هتل خارج شوید. این سواری بر روی اسکله ای چوبی خود می تواند بسیار مجذوب کننده و خاطره انگیز باشد.

واحدهای اقامتی هتل ترنج شامل دبل، توئین، رو به غروب، رو به دریا، سوئیت رویال و هم سوئیت امپریال است. با رزرو این هتل زیبا سفری لاکچری به جزیره کیش را تجربه کنید.

معرفی رستوران هتل ترنج کیش

یکی از مجذوب کنندهیت های هر هتلی رستوران ها و کافی شاپ های آن است. در رستوران ها و کافی شاپ های هتل ترنج کیش برترین غذاها و نوشیدنی ها سرو می گردد و لذت چشیدن خوشمزه ترین طعم ها احساس می گردد. این هتل دارای سالن صبحانه خوری، رستوران بوفه کباب، رستوران گلف، کافی شاپ لمکده و کافی شاپ ساحلی است که همگی دست به دست هم داده اند تا نظر مهمانان را جلب کنند.

سفری لاکچری در کیش با وجود امکانات ویژه هتل ترنج بهتر میسر می گردد. از جمله این امکانات می توان به آتلیه عکاسی، آلاچیق های ساحلی، اتاق بازی، خدمات نگهداری بچه ها، تاکسی سرویس، نمای دریا، اجاره ماشین و خدمات CIP (تشریفات ویژه) اشاره نمود.

از طرفی اشاره به امکانات تفریحی هتل هم خالی از لطف ناست. امکاناتی مانند سالن بدنسازی، اسپا، ماساژ، سالن بیلیارد، فوتبال دستی، ایرهاکی، دوچرخه سواری و والیبال ساحلی که هر یک می تواند لحظات مفرحی را برای مهمانان فراهم کند لبخند رضایت را بر لبان آنها بنشاند.

به همه این امکانات پارکینگ، دستگاه ATM، صندوق امانات، اینترنت پرسرعت، کارکنان مسلط به زبان انگلیسی، روم سرویس، پذیرش 24 ساعته، فکس و فتوکپی و خدمات ترانسفر فرودگاهی را هم اضافه کنید.

فاصله این هتل تا فرودگاه بین المللی کیش چیزی حدود 10 دقیقه است. پس بعد از پیاده شدن از هواپیما تنها بعد از 10 دقیقه می توانید خود را در مکانی رویایی ببینید و اقامتی بی نظیر و سفری لاکچری در کیش را تجربه نمایید.

رزرو هتل ترنج کیش

مسئله مهمی که در خصوص رزرو هتل ترنج کیش باید به آن توجه گردد رزرو به موقع مخصوصا در نزدیکی ایام مهمی مانند عید نوروز 1400است که تعداد درخواست کنندگان به شدت افزایش می یابد و تقاضا برای رزرو هتل در جزیره بالا می رود.

سفر همیشه بخشی از زندگی است و کمتر کسی پیدا می گردد که علاقه ای به سفر و مسافرت رفتن نداشته باشد. در این میان بعضی از مقاصد گردشگری هستند که هواداران بیشتری دارند. جزیره کیش یکی از پرطرفدارترین مقاصد گردشگری ایران است که با رفتن به آن می توان در نوروز 1400، تجربه سفری لاکچری به کیش را به دست آورد.

یکی از راه های راحت رزرو هتل به صورت آنلاین و اینترنتی است. اگر قصد رزرو هتل در کیش را دارید میتوانید به وسیله مرکز رزرواسیون ایران هتل آنلاین (iranhotelonline.com) اقدام کنید با جست و جو نام هتل خودر درسایت آیهو (IHO) در ادامه فهرست هتل های کیش نمایش داده می گردد.

برای آنالیز و رزرو هتل های کیش سربزنید:

تلفن تماس: 05191005105

منبع: ایرنا زندگی

به "نوروز 1400، تجربه سفری لاکچری در کیش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نوروز 1400، تجربه سفری لاکچری در کیش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید