معرفی برترین هتل های ویتنام برای سفر توریستی

به گزارش وبلاگ سال آرامش، جاذبه های ویتنام نیازی به معرفی ندارند. از طبیعت خیره نماینده تا آثار دیدنی، ساحل های خارق العاده و فرهنگ های مختلف ویتنام برای همه چیزی برای ارائه دارد. ویتنام یکی از برترین مقاصد برای یک سغر تابستانی و پر آرامش است و افراد زیادی سالانه از آن بازدید می نمایند. در این مقاله قصد داریم با تعدادی از برترین هتل های ویتنام آشنا شویم که در شهرهای مختلف ویتنام واقع شده اند. این هتل ها همگی جز مکان های لوکس و پنج ستاره هستند که امتیازات بالایی را نیز در سایت های مختلف کسب نموده اند.

معرفی برترین هتل های ویتنام برای سفر توریستی

آنچه در این مطلب می خوانید

  • هتل اینترکونتیننتال دانانگ(InterContinental Danang Sun Peninsula Resort)
  • هتل فیوژن مایا دانانگ (Fusion Maia Da Nang)
  • هتل انترکونتیننتال ویتنام هانوی (InterContinental Hanoi Landmark72)
  • هتل جی ویه هانوی (JW Marriott Hotel Hanoi)
  • هتل کاراول سایگون (Caravelle Saigon Hotel)
  • هتل هنرهای سایگون (Hôtel des Arts Saigon, MGallery Collection)
  • اقامتگاه و مرکز آب درمانی Hyatt Regency Danang
  • اقامتگاه ساحلی Victoria Hoi An
  • سخن پایانی

هتل اینترکونتیننتال دانانگ(InterContinental Danang Sun Peninsula Resort)

مجموع هتل های اینترکونتیننتال تعداد بسیار زیادی هتل هستند که به وسیله یک شرکت چند ملتی بریتانیایی تاسیس شده است و حالا در بیش از 100 کشور دنیا شعبات مختلف دارد. همگی این هتل ها از بالاترین استانداردها بهره می برند و شعبه دانانگ نیز از این قاعده مستثناء نیست. این هتل در نزدیکی فرودگاه بین المللی دانانگ واقع شده است و به مرکز شهر دسترسی راحتی ندارد و بیشتر برای خود هتل در آن اقامت می نمایند. از رستوران های مختلف گرفته تا مرکز ماساژ و باشگاه و البته اتاق های لوکس و بسیار زیبا با یک محوطه مجذوب کننده، از مهم ترین ویژگی های این هتل پنج ستاره و از مجذوب کننده ترین هتل های ویتنام هستند که در کنار آب واقع شده و چشم انداز ها خیره نماینده ای دارد. به جز دو استخر بزرگ، چندین ویلا و اتاق با استخر اختصاصی نیز در این هتل وجود دارند که اقامت در این هتل مجذوب کننده را رویایی تر می نمایند.

هتل فیوژن مایا دانانگ (Fusion Maia Da Nang)

تنها در فاصله چند قدمی از ساحل مجذوب کننده و خیره نماینده My Khe، می توانید ویلاهای فوق العاده هتل فیوژن را مشاهده کنید. هر ویلای تک خوابه یک استخر خصوصی با طراحی بسیار زیبا و محوطه باز خاص دارد و اگر می خواهید حتی از این هم لوکس تر باشید، ویلاهای دو خوابه با جکوزی و ویلاهای سه خوابه هم از گزینه های در دسترس است. از ویژگی های مجذوب کننده دیگر این هتل این است که می توانید صبحانه خود را هر جایی از کنار استخر گرفته تا در اسپای هتل و یا حتی کنار ساحل میل کنید. خدمات اسپای این هتل بسیار معروف و متنوع هستند و به جز آن خدمات یوگا و مدیتیشن نیز ارائه می دهند که قطعا تجربه آرامش بخش و مفیدی را ایجاد می نمایند.

می توانید جهت اطلاع از قیمت با همکاران ما در واحد تورهای خارجی در ارتباط باشید.

هتل انترکونتیننتال ویتنام هانوی (InterContinental Hanoi Landmark72)

مجموع هتل های اینترکونتیننتال یک هتل هم در هانوی دارد که از مورد قبلی چیزی کم ندارد. در واقع در زمینه هتل های تجاری، این مکان یکی از برترین هتل های ویتنام است و جالب است بدانید که تا به امروز چندین جایزه هم برنده شده است. این هتل بسیار مدرن و شیک در مرکز تجاری هانوی واقع است و بلندترین هتل در کل ویتنام در ارتفاع 346 متری از برجAON هانوی است که همین هم آن را فوق العاده نموده است. فقط کافیست تصور کنید که لانژکلاب هتل در طبقه 71م برج واقع شده است! به جز این ها این هتل دارای 359 اتاق و سوئیت هم هست و پنج سالن با چشم انداز ها پانوراما نیز دارد که در آن ها می توانید لوکس ترین وعده های غذایی عمر خود را تجربه کنید.

بیشتر بخوانید

هتل جی ویه هانوی (JW Marriott Hotel Hanoi)

یکی دیگر از لوکس ترین هتل های ویتنام همین هتل جی دابلیو است که یک هتل پنج ستاره و مدرن واقع شده در نزدیکی مرکز همایش ملی ویتنام و در هانوی است. این هتل البته فضای ساحلی و سنتی ندارد و یک هتل بسیار شیک و مدرن مخصوصا برای افرادی است که سفر کاری را تجربه می نمایند. این هتل البته ویژگی های مجذوب کننده بسیاری نیز دارد، از خدمات آب گرم و مرکز تناسب اندام 24 ساعته گرفته تا رستوران های معروف و باکیفیت و موسیقی جاز زنده. در اتاق ها یا سوئیت های لوکس پنجره های بسیار بزرگ کف تا سقف وجود دارد که از آن ها می توانید چشم انداز مرکز و دریاچه را مشاهده نموده و از اقامت خود در این هتل لذت ببرید.

بیشتر بخوانید

هتل کاراول سایگون (Caravelle Saigon Hotel)

شاید برای تان جالب باشد بدانید که کاراول سایگون یکی از قدیمی ترین هتل های ویتنام است که اولین بار در سال 1959 افتتاح شد. این هتل شیک پنج ستاره در موقع خود بلندترین برج منطقه بود و هنوز هم با داشتن ارتفاع 24 طبقه ای چشم انداز فوق العاده ای از شهر را در اختیار مسافران خود قرار می دهد. این هتل در سایگون سایق و هوشی مین فعلی و در مرکز بخش تجاری و تفریح شهر واقع شده است. هتل کاراول با فرودگاه تان سون حدود 8 کیلومتر فاصله دارد و برای داشتن برترین عملکرد ممکن در سال های 2015 و 2018 بازسازی شده است. این هتل دارای چندین اتاق و سوئیت مجلل است و از امکانات متنوعی مانند استخر روباز و خدمات اسپا و ماساژ در کنار باشگاه بهره می برد. این هتل در نظر کاربران و در وبسایت های رزرو هتل نیز امتیاز بالایی کسب نموده و بسیار محبوب است.

هتل هنرهای سایگون (Hôtel des Arts Saigon, MGallery Collection)

این هتل یکی از هتل های مجموعه MGallery است. این مجموعه دارای چندین و چند بوتیک هتل مختلف در شهرهای دنیا است که هر یک به صورت اختصاصی طراحی شده اند. این هتل نیز در هوش مین و در مرکز شهر واقع شده است. مهم ترین نکته در خصوص این هتل این است که توانسته مدرنیته و سنت را به شکلی لوکس و مجذوب کننده با هم ترکیب کند. یک برج مجذوب کننده که دارای روف با استخر مجلل و بزرگ است و چشم انداز ای خارق العاده از شهر را در اختیار شما قرار می دهد. درعین حال با کالکشن هنری، طراحی خاص و سرویس های مجذوب کننده و البته غذاهای خوشمزه سنت ویتنام را نیز در خدمات خود ادغام نموده تا بتوانید همه چیز را در کنار هم در یکی از برترین هتل های ویتنام تجربه کنید.

بیشتر بخوانید

اقامتگاه و مرکز آب درمانی Hyatt Regency Danang

این مکان یکی دیگر از هتل های ویتنام است که می توانید در آن تجربه یک هتل ساحلی فوق العاده را به دست آورید. حتی از عکس ها و ظاهر این هتل و اسپا هم لوکس و خاص بودن آن معین است. این هتل که در ساحلی در فاصله 13 دقیقه ای فرودگاه محلی دانانگ قرار گرفته است می تواند با 363 اتاق و 17 سوئیت ویلایی خود شما را سورپرایز کند، اتاق هایی با بالکن های بسیار بزرگ و مجذوب کننده که ویوی فوق العاده از اقیانوس را در اختیار شما قرار می دهند. علاوه بر خدمات ساحل اختصاصی می توانید از تورهای هتل نیز استفاده نموده و برای مثال به جزایر چم در نزدیکی این ساحل نیز سری بزنید.

اقامتگاه ساحلی Victoria Hoi An

اگر در پی یک اقامتگاه ساحلی لوکس و فوق العاده می شد، هتل ویکتوریا یکی از برترین هتل های ویتنام است که نباید آن را از دست بدهید. این هتل یا اقامتگاه ساحلی فوق العاده در فاصله حدود 5 کیلومتری از شهر تاریخی هوی آن و در کنار ساحل در منطقه ای آرام واقع شده است. اتاق ها و ویلاهای این هتل تلفیقی از معماری و تاثیرات ویتنام و ژاپن و چینی را در کنار هم دارند و اقامت در آن ها بسیار لذت بخش خواهد بود. به جز ساحل فوق العاده زیبا، استخر کنار هم هتل هم برای یک تجربه هیجان انگیز در اختیار شما است. بعلاوه چندین رستوران غذاهای ویتنامی و غربی سرو می نمایند و از نظر امکانات رفاهی نیز چیزی کم ندارد. اگر هم خواستید می توانید از خدمات تور و شاتل هتل برای تماشا جاذبه های مختلف هوی آن بهره ببرید.

سخن پایانی

ویتنام فقط به خاطر طبیعت خود نیست که مورد توجه گردشگران قرار گرفته است. وجود هتل های بسیار لوکس و مجلل پنج ستاره در شهرهای مختلف خود به جاذبه های توریستی تبدیل شده اند و در آن ها می توان یک تجربه مجزا و بسیار لذت بخش را کسب کرد. در این مقاله با تعدادی از برترین هتل های ویتنام آشنا شدیم که می توانید برای سفر بعدی خود مد نظر قرار دهید و لذت یک اقامت لوکس را در آن ها تجربه کنید.

برای مشاهده قیمت و خرید تور ویتنام از وبلاگ سال آرامش کلیک کنید.

خرید تور ویتناممنبع: ستاره ونک

به "معرفی برترین هتل های ویتنام برای سفر توریستی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی برترین هتل های ویتنام برای سفر توریستی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید