مجلس عدم عرضه ETF دوم در بازار بورس را پیگیری می نماید

به گزارش وبلاگ سال آرامش، عضو ناظر مجلس در شورای عالی بورس و اوراق بهادار درباره عدم عرضه ETF دوم گفت: اظهارنظرات متعدد و متناقض می تواند منجر به تبعات منفی در بازار باشد ولی من این موضوع را از مسئولان وزارت اقتصاد و سازمان بورس پیگیری خواهم کرد.

مجلس عدم عرضه ETF دوم در بازار بورس را پیگیری می نماید

به گزارش وبلاگ سال آرامش به نقل از فارس، محسن علیزاده عضو کمیسیون مالی مجلس شورای اسلامی درباره عدم عرضه ETF دوم توسط سازمان خصوصی سازی، گفت: ابتدای صبح امروز دوشنبه 20 مردادماه خبر عدم عرضه ETF دوم توسط سازمان خصوصی سازی موجب افت نزولی در بازار بورس شد و سپس با اعلام این که خبر شایعه بوده است بار دیگر بازار تا حدودی به شرایط قبل بازگشت.

  • دارا دوم نیامده هوا شد | مخالفت وزارت نفت بورس را قرمز کرد

عضو ناظر مجلس در شورای عالی بورس و اوراق بهادار، اضافه کرد: با اعلام رسمی وزارت امور مالی و دارایی درباره عدم عرضه ETF دوم در ابتدای شهریور مجددا بازار بورس ارزش نزولی پیدا کرد.

عضو کمیسیون مالی مجلس توضیح داد: اظهارنظرات متعدد و متناقض می تواند منجر به تبعات منفی در بازار باشد ولی من به عنوان عضو ناظر مجلس در شورای عالی بورس و اوراق بهادار این موضوع را از مسئولان وزارت امور مالی و دارایی و سازمان بورس پیگیری خواهم کرد.

به گزارش فارس، از حدود یک هفته قبل خبر عرضه قطعی ETF دوم در روز دوم شهریور در بسیاری از رسانه های رسمی و غیررسمی باعث شد تا موجی از ورود نقدینگی به سمت 4 سهم پالایشی (پالایشگاه های بندرعباس، تهران، تبریز و اصفهان) صورت گیرد.

لازم به ذکر است کمپین حمایت از عدم لغو دارا دوم در سامانه فارس تا به امروز بیش از 21 هزار امضا جمع نموده است.

  • صندوق دارا دوم چیست؟
منبع: همشهری آنلاین

به "مجلس عدم عرضه ETF دوم در بازار بورس را پیگیری می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مجلس عدم عرضه ETF دوم در بازار بورس را پیگیری می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید