فردی 23 ساله در تلاش برای شکستن رکوردهای جهانی سفر

به گزارش وبلاگ سال آرامش، تیلور دیمنبرون 23 ساله، توریست آمریکایی، در تلاش برای شکستن سه رکورد جهانی در سفرهایش است. برای آشنایی با این توریست جوان در این مقاله با ما بخوانید.

فردی 23 ساله در تلاش برای شکستن رکوردهای جهانی سفر

برای برخی از افراد، تنها یک بار سفر کردن کافی است تا دیگر نتوانند از تجربیات آن، صرف نظر کنند. یکی از این مثال ها، تیلور دیمونبرون، شهروند آمریکایی 23 ساله است که در تلاش برای شکستن سه رکورد دنیای از جمله جوان ترین و سریع ترین فرد در بازدید از هر کشور مجزا، است.

با دختری 23 ساله که رکوردهای بیشماری را در دنیاگردی شکسته است، آشنا شوید.

پس از گذراندن یک ترم در خارج از کشور، لندن، که به وی اجازه داد به 20 کشور در قاره اروپا سفر کند، تیلور، تصمیم گرفت تا ماجراجویی های خودش را ادامه دهد. تیلور در مصاحبه به بخش اخبار سفر سیاره تنها (Lonely Planet) گفت:

من متوجه شدم که می خواهم کاری انجام دهم که به آن علاقه دیوانه وار دارم. من همیشه عاشق سفر بودم و می خواستم به هر کشوری که می توانم سفر کنم و همه جا را در دنیا ببینم و یک روز، رویای من آغاز شد. من می خواستم در حین سفر، کار کنم و بقیه را هم برای سفر کردن، ترغیب کنم. سفر من تا به امروز پرشی شگفت انگیز به چیزی که عاشق آن هستم، بوده است.

تیلور در پی شکستن سه رکورد دنیای گینس است: جوان ترین فردی که به تمام 195 کشور مستقل دنیا، در سریع ترین زمان ممکن و سریع ترین دنیاگرد زنی که به تمام کشورهای مستقل، رفته است.

آخرین رکورد دنیای جوان ترین فردی که به تمام کشورهای مستقل دنیا رفته است، متعلق به جیمز آسکیت از انگلستان، است که سفرهای خود را در 24 سالگی با مجموعا 192 روز سفر، به اتمام رساند.

تا به امروز، تیلور، به تمام کشورهای کارائیب، آمریکای مرکزی، آمریکای جنوبی (به جز ونزوئلا) و اروپا، و همچنین بیشتر کشورهای خاور میانه و آسیا و تعدادی از کشورهای اقیانوس آرام، سفر کرده است. تیلور گفت:

بزرگ ترین منطقه ای که هم اکنون در لیست سفر من به جای مانده است، آفریقا و کشورهای اقیانوس آرام، است. من تقریبا، بقیه جاها را رفته ام.

برخی مکان های موردعلاقه تیلور، که تا به امروز از آن ها بازدید کرده است، آبشارهای ایگواسو (Iguazu Falls) در آمریکای جنوبی، ماچو پیچو، تاج محل و دیوار بزرگ چین و نقاط کمتر شناخته شده کشورهایی چون گینه بیسائو (آفریقای جنوبی)، پالائو (قاره اقیانوسیه) و سن مارینو (اروپا)، است.

تیلور می گوید، اگرچه شکستن رکوردهای دنیای، هدفی تاثیر گذار برای رسیدن است، تجربیاتی که وی در سفرهای خود تا به امروز به دست آورده، خود، جایزه ای بزرگ است. او گفت:

من در جند ماه گذشته بیش از آن چیزی که تصورش را می کردم، یاد گرفته ام. من توانستم دنیا را ببینم و با مردم شگفت انگیزی که در آن، زندگی می کنند، آشنا شوم. من در مورد فرهنگ های مختلف و تاریخ ملت ها، اطلاعات زیادی به دست آوردم و به عنوان یک شخص، رشد بسکمک کردم. به عنوان کسی که در تمام مدت زندگیش با اضطراب های شدید اجتماعی سر و کار داشته، سفرهای من، چالش هایی برای روبه رویی با آن ها است.

من مهربانی و اشتیاق مردم برای کمک کردن را در تمام کشورهای دنیا دیده ام و در ارتباط برقرار کردن و صحبت کردن با دیگران، پیشرفت کرده ام.

برای اطلاعات بیشتر از ماجراجوییهای تیلور به بلاگ رسمی و وب سایت او، مراجعه کنید.

منبع: کجارو / lonelyplanet

به "فردی 23 ساله در تلاش برای شکستن رکوردهای جهانی سفر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فردی 23 ساله در تلاش برای شکستن رکوردهای جهانی سفر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید