فاجعه در لیبی؛ افزایش شدید شمار کشته و مفقودی ها ، آخرین تلفات سیل ویرانگر

به گزارش وبلاگ سال آرامش، یک مشاور مجلس نمایندگان لیبی گفت که شمار جانباختگان باران سیل آسا و سیلاب ویرانگر در شمال شرق این کشور از 8 هزار نفر عبور نموده است.

فاجعه در لیبی؛ افزایش شدید شمار کشته و مفقودی ها ، آخرین تلفات سیل ویرانگر

به گزارش وبلاگ سال آرامش، یک مشاور مجلس نمایندگان لیبی به شبکه العربیه گفت: تعداد کشته های فاجعه طبیعی از 8 هزار تن عبور نموده است. شمار مفقودی ها نیز از 10 هزار نفر گذشته است.

بعلاوه، رئیس شهرداری شهر درنا که بیشترین آسیب را دیده است، اظهار کرد: مقام های شهر برآورد می نمایند که شمار کسانی که از باران سیل آسا و سیلاب در منطقه آسیب دیده اند به 20 هزار نفر برسد.

مقام های لیبی پیشتر پیش بینی نموده بودند که تعداد قربانیان به 10 هزار نفر خواهد رسید.

شهرهای شرق لیبی روز دوشنبه شاهد طوفان هولناک دانیل بود و با توجه به گستردگی منطقه طوفان زده و کمبود امکانات، مقامات لیبی درخواست یاری بین المللی نموده اند. شهر بندری درنه به ویژه بر اثر طوفان دانیل به شدت آسیب دیده است و تصاویر ویدئویی در شبکه های اجتماعی، خانه ها و اتومبیل های ویران شده را در خیابان ها نشان می دهد که در اثر باران های شدید غرق در گل و لای شده اند.

سخنگوی وزارت کشور دولت وفاق ملی لیبی به ریاست فتحی پاشاغا عصر سه شنبه اعلام نموده بود که فقط در شهر درنه بیش از 5200 نفر جان خود را از دست داده اند.

منبع: همشهری آنلاین

به "فاجعه در لیبی؛ افزایش شدید شمار کشته و مفقودی ها ، آخرین تلفات سیل ویرانگر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فاجعه در لیبی؛ افزایش شدید شمار کشته و مفقودی ها ، آخرین تلفات سیل ویرانگر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید