رگبار باران و رعد و برق در 7 استان ، شدت بارش ها در یک استان ، خلیج فارس و دریای عمان تا آخر هفته مواج هستند

به گزارش وبلاگ سال آرامش، سازمان هواشناسی از رگبار باران، رعد و برق و وزش باد شدید موقت و خیزش گرد و خاک در منطقه ها مستعد اطلاع داد.

رگبار باران و رعد و برق در 7 استان ، شدت بارش ها در یک استان ، خلیج فارس و دریای عمان تا آخر هفته مواج هستند

به گزارش وبلاگ سال آرامش، سازمان هواشناسی کشور خاطرنشان کرد که امروز (دوشنبه ) در خراسان شمالی ، خراسان رضوی، خراسان جنوبی ، کرمان، شمال سیستان و بلوچستان، شمال هرمزگان و شرق فارس در برخی ساعات رگبار باران، گاهی رعد و برق و وزش باد شدید موقت و در منطقه ها مستعد گردوخاک و در ارتفاعات البرز و برخی نقاط شمال غرب بارش پراکنده پیش بینی می گردد.

بیشینه بارش امروز در استان کرمان رخ داده و بارش تگرگ در برخی نقاط این استان دور از انتظار نیست.

سه شنبه در خراسان شمالی ، خراسان رضوی، سیستان و بلوچستان، نیمه غربی یزد و ارتفاعات کرمان رگبار باران، گاهی رعد و برق و وزش باد شدید موقت و در ارتفاعات البرز و برخی نقاط شمال غرب بارش پراکنده پیش بینی می گردد.

چهارشنبه در ارتفاعات البرز و برخی نقاط شمال غرب ، شمال شرق و مرکز کشور بارش پراکنده گاهی رعد و برق و وزش باد رخ خواهد داد.

روزهای پنجشنبه و آدینه نیز برای شمال غرب ، غرب ، ارتفاعات و دامنه های البرز مرکزی و برخی نقاط مرکزی کشور رگبار باران گاهی رعدوبرق و وزش باد شدید موقت پیش بینی می گردد.

طی روزهای چهارشنبه و پنجشنبه در نیمه شرقی کشور به ویژه منطقه زابل در برخی ساعات سرعت وزش باد افزایش یافته و در منطقه ها مستعد سبب خیزش گردوخاک خواهد شد.

از امروز تا آخر هفته شرق دریای عمان و خلیج فارس مواج است .

منبع: همشهری آنلاین

به "رگبار باران و رعد و برق در 7 استان ، شدت بارش ها در یک استان ، خلیج فارس و دریای عمان تا آخر هفته مواج هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رگبار باران و رعد و برق در 7 استان ، شدت بارش ها در یک استان ، خلیج فارس و دریای عمان تا آخر هفته مواج هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید