شناسایی بازماندگان از تحصیل در طرح خانه به خانه

به گزارش وبلاگ سال آرامش، معاون سوادآموزی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد از شناسایی تعدادی از افراد بی سواد و بازمانده از تحصیل در استان در قالب طرح خانه به خانه اطلاع داد.

شناسایی بازماندگان از تحصیل در طرح خانه به خانه

حمزه باقری با اشاره به شناسایی تعدادی از بی سوادان یا بازماندگان از تحصیل در کهگیلویه و بویراحمد در قالب طرح خانه به خانه اشاره نمود و گفت: برای باسواد کردن یا ادامه تحصیل این افراد باید از همه ظرفیت های مادی و معنوی در استان استفاده گردد.

او اضافه کرد: ارائه خدمات مشاوره ای به خانواده ها، توزیع بسته های حمایتی نوشت افزار، تقویت مهارت های زندگی در خانواده های منطقه ها محروم روستایی، استفاده از ظرفیت جهادی دانشجویان و بهره گیری مطلوب از فضای مجازی از مهمترین راه حل های ریشه کنی بی سوادی به شمار می روند.

باقری می گوید: برای ریشه کنی بی سوادی و بهره مندی بازماندگان از تحصیل نیازمند حمایت و توجه همه نهاد ها و سازمان های دولتی هستیم.

حسنعلی عزت خواه، مدیرکل آموزش و پرورش استان مهمترین راه حل برای از بین بردن و ریشه کنی بی سوادی را شناسایی قشر بازمانده از تحصیل دانست و ادامه داد: همکاری همه جانبه دهیاران، اعضای شورا های روستا ها و مسئولان خانه های بهداشت در نقاط مختلف کهگیلویه و بویراحمد در این رابطه امری لازم است.

وبلاگ سال آرامش کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "شناسایی بازماندگان از تحصیل در طرح خانه به خانه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شناسایی بازماندگان از تحصیل در طرح خانه به خانه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید