سفر به پاریس ، تفریحات در پاریس با SetInParis

به گزارش وبلاگ سال آرامش، با شرکت کردن در یکی از تورهای سینمایی شرکت گردشگری SetInParis، تجربه متفاوتی و رویایی در پاریس داشته باشید. ابیگیل دی بروینه (Abigail de Bruyne) با عشقی که به پاریس دارد، تصمیم گرفت تا از این علاقه بهره ببرد و تورهای سینمایی را در پاریس راه بیاندازد. با یاری گرفتن از مادر، دوستان نزدیکش و یک تیم پشتیبانی، ابیگیل دی بروینه توانست تورهای اختصاصی ایجاد کند که افسون پاریس را با سینما ترکیب می کرد. متقاضی ها این امکان را دارند که از سینماهای مختلفی در سفر به پاریس با پیاده روی، موتور، اتوبوس یا با ماشین شخصی برای خوشگذرانی در پاریس و انجام تفریحات در پاریس هم تماشا نمایند.

سفر به پاریس ، تفریحات در پاریس با SetInParis

خوشگذرانی در پاریس : تورهای سینمایی عمومی

SetInParis دو تور سینمایی عمومی را برای کسانی که به دانستن راجع به سینما و فرهنگ پاریسی ها علاقه دارند ارائه می نماید. این دو تور شامل موارد زیر است:تور سینمایی عمومی در این تور مخصوص، متقاضی ها می توانند پیاده، از چندین سینما با چندین فیلم سینمایی مهم تماشا نمایند مثل فیلم های The Devil Wears Prada، Safehouse، The Three Musketeers، The Hunchback of Notre Dame، Ratatouille، Before Sunsetو Julie & Julia. متقاضیان تور بعلاوه از مکان های تماشای پاریس هم تماشا می نمایند.کوکو چنل پاریس این تور 2 ساعته پیاده، به متقاضیان این امکان را می دهد تا با زندگی طراح مشهور مد، به نام کوکو چنل آشنا شوند. شما در تور کوکو چنل می توانید به همراه یک راهنما در زندگی او گام بردارید و بعلاوه در این تور به متقاضیان، غذاخوری های محبوب این هنرمند معرفی می گردد و بعلاوه نقاط عطف و برجسته زندگی او را مرور می کنید.جزئیات و اطلاعات مربوط به رزرو این تورهای عمومی را می توانید به صورت اینترنتی مشاهده کنید.

سفر به پاریس : تورهای ویژه

SetInParis بعلاوه تعدادی تور ویژه را هم ارائه می نماید که مطابق میل متقاضین، تور اختصاصی سازی می گردد. مطابق با درخواست، متقاضیان می توانند از بین چند تور سینمایی خاص با فیلم هایی که مربوط به پاریس هستند یکی را انتخاب نمایند. بعضی از فیلم های این تورهای ویژه که SetInParis ارائه می نماید شامل موارد زیر است:

Amelies Paris

Gossip Girls

James Bond

Le Grand Tour

Midnight in Paris

Hunger Games

برای تماشا فهرست کامل فیلم های تورهای ویژه به وبسایت مراجعه کنید.

خوشگذرانی در پاریس : تورهای موتوری، پیاده، با اتوبوس و ماشین

SetInParis از طریق ارائه راه های مختلف در تجربه تور سینمایی، مطابق با سلایق مشتریانش عمل می نماید. متقاضیان تور می توانند پیاده، با موتور، گروهی با اتوبوس از این تور بهره ببرند یا از یک ماشین قدیمی متعلق به شرکت SetInParis برای تور سینمایی خصوصی خود استفاده نمایند. متقاضیان علاقه مند می توانند جستجو نمایند تا دریابند که کدام یک از تورهای سینمایی به صورت پیاده روی، موتورسواری، با اتوبوسی و یا ماشین ارائه می گردد.

تفریحات در پاریس : رویدادهای خاص

SetInParis زمینه هایی عالی را برای رویدادهای خاص هم صورت می دهد. چه یک جشن تولد باشد، سالگرد ازدواج باشد یا خواستگاری یا علاقه به تجربه چیزی تازه با گروهی از افراد، SetInParis می تواند برترین محل و موقعیت را برای هر رویداد خاصی تهیه کند. SetInParis می تواند سفری عالی را مطابق با اولویت های متقاضیانش بسازد.

تفریحات در پاریس : هدیه دادن گواهی تور

می توانید تور سینمایی در پاریس را به کسی هدیه دهید. SetInParis گواهی های هدیه ای، هم برای تورهای عمومی و هم خصوصی و بعلاوه محصولات فروشگاهش ارائه می نماید.آدرسSetInParis، خیابان 61 61 Quai De La Tournelle، کد (پلاک) 75005، وبسایت ، تلفن : +33-9-84-42-35-79

منبع: همگردی

به "سفر به پاریس ، تفریحات در پاریس با SetInParis" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفر به پاریس ، تفریحات در پاریس با SetInParis"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید