ستاره پرسپولیس هشدار جدایی داد؛معلوم است که با این اقدام باشگاه مشکل دارم!

به گزارش وبلاگ سال آرامش، ستاره خارجی پرسپولیس در مورد قانون نو فوتبال ایران ابراز نگرانی کرد.

ستاره پرسپولیس هشدار جدایی داد؛معلوم است که با این اقدام باشگاه مشکل دارم!

به گزارش وبلاگ سال آرامش گئورگی گولسیانی یکی از برترین بازیکنان فصل پرسپولیس بود که علاوه بر عملکرد مثبت دفاعی، برترین گلزن تیمش در این فصل نیز لقب گرفت. او پس از بازی دربی و قهرمانی تیمش در جام حذفی در خصوص مسائل گوناگونی گفت وگو کرد که آن را می خوانید:

*منتظر فهرست تیم ملی گرجستان هستم

من منتظر فهرستی هستم که تا چند روز آینده معلوم می گردد. اگر در آن فهرست باشم مسرور خواهم شد، اما اگر نباشم هم مسئله ای نیست، ادامه خواهم داد.

*با پرسپولیس برنده همه چیز شدم

شش سال است که من در ایران هستم و در این سال ها هیچ چیزی برنده نشده بودم، اما سال جاری من برنده همه چیز شدم که بسیار برایم بااهمیت است .

لایق قهرمانی بودیم

درمورد بازی چه می توانم بگویم؟ بازی بسیار سختی بود. می دانید استقلال تیم خوبی است ولی ما بهتر بودیم. ما بازی هایی را می بریم که سخت هستند. ما در دقایق آخر گل خوردیم که از لحاظ روانی بسیار سخت است، ولی توانستیم خودمان را مدیریت کنیم و جریان بازی را تغییر دادیم و در نتیجه بازی را بردیم. ما لایق این برد هستیم و من از بابتش مسرورم.

* احتمال ممنوعیت قرارداد دلاری

نه من هرگز این موضوع را نشنیدم. حتما با این قانون مشکل خواهم داشت، چون پول ایران بسیار نوسان دارد. اما الان اهمیتی ندارد فقط می خواهم قهرمانی را جشن بگیرم و در خصوص قرارداد بعدا صحبت خواهیم کرد.

منبع: همشهری آنلاین

به "ستاره پرسپولیس هشدار جدایی داد؛معلوم است که با این اقدام باشگاه مشکل دارم!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ستاره پرسپولیس هشدار جدایی داد؛معلوم است که با این اقدام باشگاه مشکل دارم!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید