خبرنگاران شمار مبتلایان جهانی کرونا به بیش از 80 میلیون نفر رسید

به گزارش وبلاگ سال آرامش، تهران- خبرنگاران- براساس آمارهای مراکز معتبر، شمار مبتلایان جهانی ویروس کرونا تا روز جمعه به 80 میلیون و دو هزار نفر رسیده است.

خبرنگاران شمار مبتلایان جهانی کرونا به بیش از 80 میلیون نفر رسید

به گزارش وبلاگ سال آرامش از مرکز وب سایت آماری ورد متر (worldometers) که آخرین آمار مبتلایان به ویروس کرونا را به صورت لحظه ای گزارش می دهد، شمار مرگ و میر جهانی کرونا به یک میلیون و 753 هزار و 799 نفر رسیده است.

براساس این گزارش در 24 ساعت گذشته در آمریکا که دارای بیشترین آمار بیماران کرونایی است، 193 هزار و 30 نفر مبتلا به ویروس کرونا شده و دو هزار و 835 نفر نیز جان خود را از دست داده اند.

شمار نهایی مبتلایان کرونا در آمریکا نیز به 19 میلیون و 111 هزار و 326 نفر و مرگ و میر نیز به 337 هزار و 66 نفر رسیده است.

شمار نهایی بهبود یافتگان کرونایی آمریکا نیز تا کنون 11 میلیون و 219 هزار نفر گزارش شده است.

براساس آمارهای ارائه شده توسط وب سایت ورد متر، بعد از آمریکا، هند، برزیل، روسیه، فرانسه و انگلیس به ترتیب دارای بیشترین مورد ابتلا به بیماران کرونایی در جهان هستند.

افزایش شیوع کرونا در جهان در حالی همچنان ادامه دارد که به تازگی گونه جدیدی از ویروس کرونا در انگلیس کشف شده و در آستانه سال نو میلادی، کشورهای سراسر جهان در حال اتخاذ ممنوعیت های مرزی و هوایی بیشتر با انگلیس هستند که می تواند مسائل جدی تری را هم برای این کشور و هم سایر کشورهای جهان به وجود بیاورد.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران شمار مبتلایان جهانی کرونا به بیش از 80 میلیون نفر رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران شمار مبتلایان جهانی کرونا به بیش از 80 میلیون نفر رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید