خبرنگاران تعطیلی آموزش حضوری مدرسه های شهر بوشهر تمدید شد

به گزارش وبلاگ سال آرامش، بوشهر- خبرنگاران- رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: آموزش و آزمون های حضوری مدرسه های شهر بوشهر برای مدت یک هفته (8 تا 14آذرماه) تمدید شد.

خبرنگاران تعطیلی آموزش حضوری مدرسه های شهر بوشهر تمدید شد

به گزارش وبلاگ سال آرامش، روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر روز شنبه به نقل از مجید اجرایی اضافه نمود: در پی مصوبه ستاد استانی کرونا در خصوص تمدید محدودیت های کرونایی تمامی آموزش های حضوری(رسمی، کلاس های تقویتی، فوق برنامه و آکادمی های علمی آزاد) و آزمون های حضوری به مدت یک هفته در شهر بوشهر به عنوان تنها شهرستان قرمز این استان تعطیل است.

وی بیان نمود: فقط تعداد معدودی از افراد که به تشخیص مدیر استان یا شهرستان، حضور آنها برای انجام بموقع ماموریت های اصلی و دارای فوریت، اجتناب ناپذیر است، در محل کار حضور می یابند و بقیه کارکنان با استفاده از دورکاری، مسئولیت های خود را انجام می دهند.

اجرایی اضافه نمود: نحوه حضور و فعالیت کادر اداری و آموزشی در مراکز آموزشی در شهرستان ها و مناطق زرد و نارنجی به تشخیص مدیران مدارس به نحوی که هیچ واحد آموزشی تعطیل نباشد، خواهد بود.

به گفته اجرایی براساس این تصمیم در صورت فعالیت حضوری کادر اجرایی و آموزشی مدارس، رعایت دقیق دستورالعمل ها و پروتکل های بهداشتی الزامی است.

وی ادامه داد: بدیهی است در این مدت، آموزش های مجازی در همه شهرستان ها و مناطق برقرار است.

معین شرایط های سه گانه زرد، نارنجی و قرمز بر اساس ضوابط مصوب ستاد ملی مدیریت کرونا و به صورت هفتگی از سوی وزارت بهداشت اعلام می گردد.

تعطیلی آموزش های حضوری به دلیل شیوع ویروس کرونا، در مدرسه های استان بوشهر از 18 مهرماه شروع شده است.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران تعطیلی آموزش حضوری مدرسه های شهر بوشهر تمدید شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران تعطیلی آموزش حضوری مدرسه های شهر بوشهر تمدید شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید