آنالیز موانع پیش روی توسعه شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس

به گزارش وبلاگ سال آرامش، با حضور استاندار و مدیر کل دادگستری فارس موانع توسعه شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس در حوزه های مختلف آنالیز ورفع آن تاکید شد.

آنالیز موانع پیش روی توسعه شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس

استاندار فارس به همراه مدیر کل دادگستری فارس به همراه جمعی از مسولان استانی از مجموعه شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس بازدید کردند.

در این ملاقات با حضور استاندار فارس موانع توسعه شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس در حوزه های مختلف آنالیز ورفع آن تاکید شد.

جذب سرمایه گذار، توسعه زمین های شرکت، احداث فضا های خدماتی متنوع و مورد احتیاج و افرایش تعداد سالن های نمایشگاه از اولویت های کاری این شرکت است.

نمایشگاه ها با توجه به اینکه می توانند پیشران اقتصاد کشور باشند و حلقه وصل فراوریکنندگان و مصرف کنندگان در حوزه های مختلف صنعتی هستند، از مراکز تاثیر گذار مالی و ویترینی از محصولات دانش بنیان و فراوری ملی کشور می توانند باشند.

در حاشیه این ملاقات علی فرهادی مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس ضمن تقدیر و تشکر از نگاه توسعه محور و حمایت های مقام عالی استان، اظهار امیدواری کرد که با حمایت های موجود و تعاملات بین بخشی و حضور بخش خصوصی؛ سایت نمایشگاهی استان فارس به استاندارد های مورد احتیاج نزدیک و شرایط فعلی بهبود و ارتقا یابد.

وبلاگ سال آرامش فارس شیراز

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "آنالیز موانع پیش روی توسعه شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آنالیز موانع پیش روی توسعه شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید