افزایش حقوق میلیونی بازنشستگان کشوری و لشکری ، جزییات و زمان اعمال

به گزارش وبلاگ سال آرامش، خبرنگاران : عضو کمیسیون برنامه و بودجه از افزایش حقوق بازنشستگان لشکری و کشوری به مقدار 900هزار تومان به علاوه 5درصد اطلاع داد.

افزایش حقوق میلیونی بازنشستگان کشوری و لشکری ، جزییات و زمان اعمال

جبار کوچکی نژاد عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با تسنیم، با اشاره به مصوبات تازه کمیسیون متبوعش درباره لایحه متناسب سازی حقوق کارکنان دولت و بازنشستگان لشکری و کشوری، گفت: پس از تصویب کلیات این لایحه در جلسه علنی به علت وجود ابهاماتی لایحه برای آنالیز بیشتر به کمیسیون بازگردانده شد.

وی در شرح مصوبات جلسه اخیر کمیسیون برنامه و بودجه درباره افزایش حقوق کارکنان دولت، گفت: با مصوبه روز گذشته مقرر شد که حقوق بازنشستگان 900 هزار تومان به علاوه 5 درصد افزایش و حقوق کارکنان دولت به مقدار یک میلیون تومان افزایش یابد.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با بیان اینکه حق عائله مندی و حق اولاد به ترتیب 50 درصد و 100 درصد افزایش می یابد، ادامه داد: بعلاوه کف حقوق رزمندگان بالای 25 درصد به 5 میلیون و ششصد هزار تومان و کف حقوق رزمندگان معسر 4 میلیون و ششصد هزار تومان مشخص شد.

کوچکی نژاد تأکید کرد: بعلاوه با مصوبه کمیسیون برنامه و بودجه به مقدار 30 درصد به مستمری افراد تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی اضافه خواهد شد.

نماینده رشت در مجلس با تأکید بر اینکه افزایش حقوق ها از اول مهرماه اعمال می گردد، گفت: کار آنالیز روی این لایحه در کمیسیون برنامه و بودجه به انتها رسیده است و لایحه جهت آنالیز در جلسه علنی تقدیم هیئت رئیسه شده است و فردا در دستورکار نمایندگان در جلسه علنی قرار می گیرد.

منبع: توریسم آنلاین

به "افزایش حقوق میلیونی بازنشستگان کشوری و لشکری ، جزییات و زمان اعمال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش حقوق میلیونی بازنشستگان کشوری و لشکری ، جزییات و زمان اعمال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید