ارائه تسهیلات ویژه برای تغییر کاربری مراکز صنعتی ، شناسایی 260 پلاک فرسوده در تکه دهم مرکز

به گزارش وبلاگ سال آرامش، 260 پلاک بالای 1000 مترمربع در منطقه 10 شناسایی شده است که حدود 140 پلاک قابلیت تغییرکاربری به پارکینگ و ساماندهی کاربری های خدماتی هفت گانه مثل میوه و تره بار، درمانی و فضای سبز دارد.

ارائه تسهیلات ویژه برای تغییر کاربری مراکز صنعتی ، شناسایی 260 پلاک فرسوده در تکه دهم مرکز

به گزارش وبلاگ سال آرامش، شهردار منطقه 10 درباره این خبر خوب در منطقه گفت: شهرداری منطقه برای نوسازی بافت فرسوده تسهیلات و امتیازات مناسبی را در نظر گرفته است که امیدواریم با همکاری مالکان به نتایج خوبی برسیم.

مهدی اخ الصنایعاخ الصنایع با بیان اینکه بیشترین پلاک های شناسایی شده در خیابان قزوین قرار دارند، شرح داد: کاربری خیابان قزوین از گذشته تا به امروز تعمیرگاه و فروش قطعات ماشین آلات سنگین بوده و باتوجه به موقعیت جغرافیایی این محور و واقع شدن آن در مرکز شهر، متأسفانه بعد از گذشت سال ها هنوز این محدوده ساماندهی نشده است و کاسبان با ساختار قدیم مشغول به فعالیت هستند.

بنا به تعریف شهردار منطقه 10 در گذشته مراکز صنعتی از امتیاز و تسهیلات ویژه ای برخودار نبودند به همین علت تمایلی به تغییرکاربری و ارتقای ملک هایشان نداشتند ولی با معین کاربری های تازه M و S بر روی نقشه، مالکان ترغیب می شوند با یاری طرح تفصیلی از ملک خویش برترین بهره برداری را داشته باشند.

او به صدور پروانه ساخت برای چند ملک به عنوان الگو اشاره نمود: چند پروژه در مرحله صدور پروانه ساخت است و مقرر شده در میانه خیابان قزوین این الگو را شروع کنیم، بعلاوه به تازگی مالک یکی از قطعات بالای 1000 مترمربعی در کنار پایانه نزدیک سه راه آذری برای ساخت یک واحد تجاری ـ اداری اعلام آمادگی نموده است.

منبع: همشهری آنلاین

به "ارائه تسهیلات ویژه برای تغییر کاربری مراکز صنعتی ، شناسایی 260 پلاک فرسوده در تکه دهم مرکز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ارائه تسهیلات ویژه برای تغییر کاربری مراکز صنعتی ، شناسایی 260 پلاک فرسوده در تکه دهم مرکز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید