نرخ تورهای مرداد در 8 شهر محبوب گردشگران

به گزارش وبلاگ سال آرامش، همدان به عنوان دیگر توری است که از طریق آژانس ها به شکل روزانه باز شده است. این تور دو شب و سه روز بدون حمل ونقل به ازای هر نفر بین سه میلیون و 200 هزار تومان تا چهار میلیون و 144 هزار تومان متغیر است.

نرخ تورهای مرداد در 8 شهر محبوب گردشگران

وبلاگ سال آرامش: یکی از مجذوب کنندهیت های سفر با تور این است که گردشگران بخشی از هماهنگی ها را به آژانس های گردشگری می سپارند. در مرداد ماه سال جاری تورهایی به برخی شهرها از سوی آژانس ها به شکل روزانه باز شده است که گردشگران می توانند آنها را خرید کنند.

البته این تورهای روزانه شامل حمل ونقل نمی شود و مسافران و گردشگران باید خود را به مقصد رسانده و از آنجا خدمات را دریافت کنند که شامل اقامت و گشت های شهری است. به عنوان مثال تور تبریز به ازای دو شب و سه روز دو میلیون و 55 هزار تومان تا پنج میلیون و 20 هزار تومان متغیر است.

همدان به عنوان دیگر توری است که از طریق آژانس ها به شکل روزانه باز شده است. این تور دو شب و سه روز بدون حمل ونقل به ازای هر نفر بین سه میلیون و 200 هزار تومان تا چهار میلیون و 144 هزار تومان متغیر است. شیراز در هر فصلی مخاطبان خاص خود را دارد. در تور دو شب و سه روز این شهر هزینه تور منهای حمل ونقل از یک میلیون و 604 هزار تومان تا سه میلیون و 496 هزار تومان است.

سرعین جزو مقاصد تابستانی است و بسیاری به واسطه هوای خنک به این منطقه سفر می کنند. تور دو شب و سه روز این شهر بدون حمل ونقل به ازای هر نفر از یک میلیون و 685 هزار تومان شروع می شود و تا دو میلیون و 938 هزار تومان افزایش می یابد.

اصفهان هم مشابه شیراز جزو مقاصد همیشگی گردشگران است ، بنابراین به مناسبت های مختلف گردشگران به این شهر سفر می کنند. تور دو شب و سه روز به این شهر بدون هزینه حمل ونقل بین یک میلیون و 635 هزار تومان تا سه میلیون 863 هزار تومان هزینه برمی دارد.

یزد گرچه در تابستان گرم است، اما همین گرم بودن هوا باعث می شود نسبت به سایر ایام سال خلوت تر باشد. برخی هم البته تابستان این شهر را ترجیح می دهند. تورهای دو شب و سه روز به مقصد این شهر منهای حمل ونقل از یک میلیون و 585 هزار تومان شروع می شود و تا سه میلیون و 35 هزار تومان افزایش می یابد.

هزینه یک تور دو شب و سه روز بدون حمل ونقل به کیش به ازای هر نفر بین یک میلیون و 810 هزار تومان تا شش میلیون و 448 هزار تومان متغیر است.

چابهار در سال های اخیر به یکی از مقاصد مجذوب کننده برای مسافران داخلی بدل شده است.در این ایام، با وجود گرمی هوای مرداد همچنان تورها به این مقصد هواداران خاص خود را دارد. تور چهار روزه به این مقصد بدون حمل ونقل از پنج میلیون و 20 هزار تومان شروع و تا هفت میلیون و 360 هزار تومان افزایش می یابد.

منبع: دنیای اقتصاد

منبع: توریسم آنلاین

به "نرخ تورهای مرداد در 8 شهر محبوب گردشگران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نرخ تورهای مرداد در 8 شهر محبوب گردشگران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید