استقلال از آسیا حذف نشده! ، واکنش رسمی باشگاه استقلال به پرونده استراماچونی و تصمیم مهم درخصوص ساپینتو

به گزارش وبلاگ سال آرامش، سرپرست باشگاه استقلال گفت: ساپینتو در این شرایط بحث مالی نکرده و اولویت مان حفظ او برای فصل بعد است.

استقلال از آسیا حذف نشده! ، واکنش رسمی باشگاه استقلال به پرونده استراماچونی و تصمیم مهم درخصوص ساپینتو

به گزارش وبلاگ سال آرامش آنلاین، سرپرست باشگاه استقلال درباره آخرین شرایط پرداخت بدهی این باشگاه به استراماچونی اظهار کرد: جلسه مان با مدیران بانک شهر برگزار و مدارک لازم شامل نامه از وزیر ورزش تحویل بانک شد. قرار شده است امروز جلسه هیئت مدیره بانک شهر برگزار گردد تا درخصوص یاری مالی به باشگاه استقلال برای حل و فصل پرونده ها از جمله پرونده آندره استراماچونی تصمیم گیری گردد.

وی درباره تعداد زیاد مشاوران این باشگاه اضافه نمود: مشاوران باشگاه در اصل برای باشگاه مشکل ایجاد کردند؛ اگر همان موقع پول استراماچونی پرداخت می شد الان این مسائل را نداشتیم.

کریمی با اشاره به عملکرد ساپینتو در استقلال گفت: قسمت باشد قرارداد او را تمدید خواهیم کرد. باشگاه به او بدهکار است و می تواند قرارداد خود را فسخ کند، اما ایستاده و بحث مالی نکرده است. تمام تلاشمان این است که چنین مربی با تعصبی را حفظ کنیم و جزو اولویتمان برای تمدید قرارداد برای فصل بعد است.

سرپرست استقلال درباره مشکل بزرگ مالکیت مشترک سرخابی ها بیان کرد: مشکل مالکیت مشترک استقلال و پرسپولیس بزودی حل می گردد. تا 21 خرداد تعیین می گردد که استقلال از آسیا حذف شده یا نه. از نگاه حقوقی باشگاه ما استقلال هنوز حذف نشده ولی به عقیده برخی عزیران حذف استقلال قطعی است. آقای قربان زاده طرحی دادند و اعلام کردند که مشکل مالکیت مشترک استقلال و پرسپولیس حل می گردد.

کریمی درباره برداشت 5 میلیارد از حساب باشگاه استقلال گفت: قرار شده است فتح الله زاده 5 میلیارد را به باشگاه پس بدهد.

منبع: همشهری آنلاین

به "استقلال از آسیا حذف نشده! ، واکنش رسمی باشگاه استقلال به پرونده استراماچونی و تصمیم مهم درخصوص ساپینتو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استقلال از آسیا حذف نشده! ، واکنش رسمی باشگاه استقلال به پرونده استراماچونی و تصمیم مهم درخصوص ساپینتو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید